masterlink - nie polecam
30.06.2006

Z emaila do firmy Masterlink:
“…miałem za Państwa pośrednictwem otrzymać przesyłkę ze sklepu internetowego. Przesyłka był dla mnie o tyle ważna, że miał to być prezent na ślub. Niestety po kilkudniowym oczekiwaniu okazało się, że Państwa kurier wprawdzie przyjeżdża pod wskazany adres, ale w przypadku nieobecności nie zostawia żadnej informacji ani też nie dzwoni. Z informacji jakie uzyskałem w Państwa Biurze Obsługi Klienta wiem, że nie praktykujecie dzwonienia do klientów. Zaproponowane przez konsultantkę rozwiązanie było nie do przyjęcia (dostarczenie przesyłki po terminie ślubu). I tu moje pytanie: czy zatem zamiast jeździć wkoło z towarem nie lepiej jest wykonać jeden telefon. Koszt impulsu telefonicznego wydaj mi się niższy niż koszt benzyny, a zapewniam że to rozwiązało by cały problem. Tak się jednak nie stało, a jedyne co zyskała firma Masterlink na oszczędności impulsów telefonicznych to rysa na wizerunku firmy…“
senq pomyślał i napisał:
I jak się zakończyła sprawa?
Dodano 01-lipca-06 at 6:22 po południu
markowy pomyślał i napisał:
przesyłka wróci do nadawcy, a ja poszedłem po prostu do sklepu
Dodano 03-lipca-06 at 6:39 przed południem
arek pomyślał i napisał:
Poczta Polska rulez:) Po co przepłacać u takich dziwnych firm, skoro PP jest szybsza i tańsza? Pozdrawiam.
Dodano 03-lipca-06 at 12:22 po południu
marcin pomyślał i napisał:
chcialbym widziec jak przez poczte dostajesz towar na drugi dzien po wysylce u mnie nie dochodza kartki ze swiata nie mowiac o poleconych np z US
Dodano 10-września-06 at 1:49 po południu
Franek pomyślał i napisał:
Czy ktos ma lepsze doswiadczenia z jakąś firmą kurierską?
Ja miałem podobną sprawę. Kurier DHL nie zadzwonił na podany na paczce telefon, ani na podany tel. nadawcy. ale PODOBNO dwa razy jeździł pod dom adresata. Zwrócili paczkę po 20 dniach. Strata klienta, strata pieniędzy, Żadnej odpowiedzialności.
Dodano 13-września-06 at 7:31 przed południem
Stasiak pomyślał i napisał:
Wina w tej sprawie leży po stronie kuriera w opisywanej sprawie mamy doczynienia z nieporadnym i ograniczonym człowiekiem.Kontakt telefoniczny jest podstawą pracy kurierskiej.Kurierowi zależy na dostarczeniu przesyłki gdyż tylko wtedy ma zapłacone za usługę.
Dodano 21-września-06 at 6:05 po południu
Sebek pomyślał i napisał:
moja przygoda z masterlinkiem tutaj :
http://skocz.pl/caly
jednym słowem nigdy więcej tych chamów i amatorów nie chcę oglądać
Dodano 22-września-06 at 12:43 po południu
krzysztof pomyślał i napisał:
21 września zamówiłem w sklepie internetowym towar. Miał być dostarczony przez Masterlink z Warszawy do Warszawy.
Dzisiaj jest 6 października.
Nikt z Masterlink u mnie nie był.Przesyłka wielkości zwykłego listu od 11 dni turla się w sortowni Masterlink:
http://www.masterlink.pl/trackandtrace_pokaz.asp?przycisk=Wyszukaj&p1=LE6147140282
Nie polecam.
Dodano 06-października-06 at 11:25 przed południem
ofiara mastera pomyślał i napisał:
ja rowniez jestem pokrzywdzona przez firme masterlink po pierwsze niekompetentnosc po drugie straszne oszukiwanie ludzi mowiac ze zaraz kurir przyjedzie a przyjezdza po dwoch dniach po trzecie chamstwo z jakim sie spotkalam ze strony pana ktory mial przyjechac prawdopodobnie nie chcialo mu sie w ten dzien i stwierdzil ze mam sobie inna firme wybrac… jedny slowem wielkie chamstwo
a tak nawiasem mowiac rowniez nie polecam przejechalam sie i juz wiecej nie skorzystam z uslug …
Dodano 19-października-06 at 1:36 po południu
markowy pomyślał i napisał:
aktualizacja
z informacji zamieszczonych na stronie www firmy wynika że masterlink zmienia się w dpd, być może jest szansa na poprawę….
“Zmiana brandingu umocni naszą pozycję na rynku polskim i europejskim, Klientom zaś da możliwość czerpania korzyści z najwyższych standardów jakości, zoptymalizowanych czasów doręczeń i szerokiego wachlarza usług międzynarodowych dostępnych w ramach jednej z największych sieci logistycznych w Europie - DPD.”
Dodano 05-listopada-06 at 3:12 po południu
krzysztof pomyślał i napisał:
A myslałem, że tylko w krakowskim oddziale taki burdel i chamstwo
Dodano 07-listopada-06 at 6:20 po południu
manyac pomyślał i napisał:
Dzis i zostałem zrobiony w jajo. W paczce która dostarczyli zamiast zamowionego aparatu cyfrowego byl jakis szmelc. Nadawca byl pewny wiec to napewno masterlink cos zpieprzyl bo jak sie przyjzałem paczka byla przepakowywana. Spisalem raport reklamacji i … jakos brak mi wiary ze cos z tego bedzie… Klient nie ma zadnych praw tak naprawde… niby przesyłki z tego co mi kurier powiedzial są ubezpieczone na 5000 zł tylko to chyb ajakas teoria….k…a 1000 w plecy….:(
Dodano 09-listopada-06 at 8:46 po południu
kk pomyślał i napisał:
Czy wy sobie zdajecie sprawę ile kurier pracuje i ile ma przesyłek do doręczenia???
Pracuje od 7:00 czasami do 22:00, pobiera z sortowni tyle przesyłek, że musi je wozic w szoferce, nie ma czasu spędzac czasu z rodziną , nie ma czasu zjeśc jakiegoś posiłku w ciągu dnia, a wy tak ich oceniacie.
Zastanówcie się nad tym. Nie jesteście jedynymi odbiorcami przesyłki w ciągu dnia. Jak chcecie miec pewnośc odbioru przesyłki zróbcie Odbiór Własny przesyłki w oddziale firmy. Nie mówię tylko o ML ale i o reszcie firm kurierskich.
Ja przy zamawianiu przesyłki ustaliłam odbiór w oddziale ML i drugiego dnia bez żadnych problemów odebrałam ją na recepcji.
Dodano 11-listopada-06 at 2:56 po południu
wspomnienie pomyślał i napisał:
Do niedawna była dobra i doręczałana czas.
Teraz pozostało tylko i.
Z przykrością stwierdzam.
Dodano 14-listopada-06 at 7:14 po południu
tomcio pomyślał i napisał:
Ja też z ich firmy nie otrzymałem przesyłki a to miał być prezent na święta i z prezentu nici.Nie polecam!
Dodano 23-grudnia-06 at 12:11 po południu
markowy pomyślał i napisał:
Sposób działania firm kurierskich jest również niezadowalający dla drugiej strony czyli dla sklepów internetowych. W artykule opublikowanym na portalu gazeta.pl można przeczytać:
“Firmy kurierskie w Polsce nie nadążają za wzrostem popularności handlu internetowego - uważają właściciele sklepów online. - Ten problem spowalnia rozwój całego e-handlu”
Dodano 29-stycznia-07 at 10:18 po południu
niezadowolona pomyślał i napisał:
Chciałam powiedzieć coś do KK, nikt tym ludziom nie każe tak pracować!!! A ja jestem klientem, a Klient nasz Pan i wymaga, jeśli, tak było w mojej sytuacji, płace za to żeby przesyłki były dostarczone w sobotę, płace 50% więcej, to niestety WYMAGAM. Moje sytuacja była inna. Wysłałam 3 przesyłki A, B, i C, wszystkie trzy w inne miejsca naszego kraju. I co się okazało w sobotę, Masterlink zapakował sobie przesyłki po swojemu i przesyłka, która miłą trafić do punktu A trafiła do B, B do A, a po przesyłkę C kazali sobie dojechać 20 km, bo oni tak daleko to dziś nie pojadą. Przepraszam bardzo, to, za co ja mam płacić??? Za pomyłki i nieróbstwo?
Dodano 31-stycznia-07 at 10:36 po południu
MLkGDN pomyślał i napisał:
“Niezadowolona” Klient nasz pan to było kilka lat temu…
To, że nie zawsze przesyłka dojedzie na następny dzień to oczywiście jest wina kuriera… bo to ten właśnie chamski, niekompetentny idiota, który musi być najpóźniej o 7.30 na magazynie i zabrać wszystkie paczki ze swojego rejonu (czasami dochodzi do 90-100 przesyłek i więcej), wyjedzie stamtąd koło 9-10 (zimą 11 i później) nie zdążył.
Ja nie potrafi zrozumieć, jak można nie wyrobić się z doręczeniem zaledwie, no powiedzmy 90 przesyłek, skoro dopiero o 14 taki prostak odbiera przesyłki z firm!
Przecież poza okresem zimowym to 4 godziny!! I co z tego, że w każdym miejscu musi mieć podpis (nie tak jak poczta - wrzucić do skrzynki)… Ile taki kurier ma odbiorów w ciągu dnia?
18? No nawet niech ma 20 odbiorów, co łącznie mu zajmie 200 minut (wypisanie listu odebranie przesyłki, itp. pod warunkiem, że w każdym miejscu jest tylko jedna paczka) to jest 3 godziny i 20 minut. Jak zacznie o 14 to skończy o 17:20. Ba nawet musi skończyć o 17:20, bo do 18 musi je zawieźć na magazyn i wysłać dalej…
Czyli taki KLIENT jak ja, ma uwierzyć, że Kurier nie zdążył w 3-4 godziny rozwieźć 90 przesyłek?
Przecież na każdą ma 2-2,5 minuty !!
No cholera mnie bierze… przepraszam za wyrażenie.
Dobrze, że niektórzy kurierzy zdają sobie sprawę z ich obowiązku dostarczenia przesyłek, których nie rozwieźli i rozwożą je po godzinach pracy między 19 a 22 (o 22 musi kurier wrócić na magazyn, bo mu biuro zamkną i się biedaczyna nie rozliczy z przesyłek…)
“KK” pisze, że kurierzy nie mają czasu dla rodziny i bliskich, a co mnie to za przeproszeniem k**** obchodzi!
Ja jestem KLIENTEM, ja chcę moją przesyłkę i chcę ją właśnie dziś… TERAZ JĄ CHCĘ!
Co to awizowania i (nie)dzwonienia przez kurierów… Z tego co wiem, za benzynę im zwracają a za telefon płacą sami… to dlatego nie dzwoni nie negocjuje godziny i miejsca dostarczenia przesyłki (przecież ma na to 2-2.5 minuty z dojazdem) Nie rozumiem.
Albo jeszcze inaczej… był, ale mnie nie było w domu…
Bo ja pracuję! On nie pracuje, tylko tak sobie cały dzień z moją przesyłką jeździ i nie może do mnie przyjechać o 17? Bo ma odbiory w firmach?! A co mnie to interesuje, że ma odbiory w firmach i jeszcze może JA sam będę na ich magazyn jechał po MOJĄ przesyłkę… Jakby mi zależało.
Płacę i wymagam.
Ah, nie ma to jak nasza polska Poczta. Może i ma 7-14 dni opóźnienia, ale wiem, że ta przesyłka gdzieś tam jest…
Pozdrawiam
Dodano 02-lutego-07 at 4:39 po południu
tom pomyślał i napisał:
Dorzucę swoje trzy grosze do “rzetelności” firm kurierskich,konkretnie GLS-Poland.Zamówilem kuriera by wysłać dosyć cięzką i delikatną przesyłkę o wadzę 25 kg.Odpowiednio zapakowałem ,oznakowałem .Kurier odebrał,dotąd wszystko ok. Na drugi dzień dostaje telefon od odbiorcy że paczka wygląda jakby wypadła z samolotu podczas lotu…. a kurier dostarczający zrobił protokół ze szkody bo stanowczo przez telefon tego zażądałem. Dalszy ciąg? wysyłanie protokołu reklamacji,paczka wróciła do mnie i kazano mi za zwrot do nadawcy zapłacić 79 PLN!!! po miesiącu czekania dostałem pismo,że odmawiają wypłaty odszkodowania za zniszczoną paczkę bo… nie było wzmocnień wewnątrz paczki(a były!!!) co zeznał ich kurier -choć przy njim otwierana była paczka i robiony protokół szkody,tylko że pan kurier sfałszował ten protokół jak i podpis odbiorcy co niestety skończyło się w sądzie i dla pana kuriere i dla firmy skończyło się żle,bo kurier dostał 1 rok w zawiasach za fałszowanie dokumentów,pozbył się pracy,zaś forma wypłaciła odszkodowanie )dopiero jak sprawa trafiła do komornika,bo nie odpowiadali na wezwania do zapłaty pomimo wyroku sądu i nakazu zapłaty). Z nimi tylko w ten sposób dojdziecie swojej racji!!!
Dodano 08-lutego-07 at 5:04 po południu
Cris pomyślał i napisał:
niezależnie od wszystkich okoliczności każdy powinien sie poważnie zastanowic nad zlecaniem czekolokwien f-mie Masterlink zwlaszcza w tzw. servisie miejskim. Dotyczy to sklepow zwlaszcza bo to one traca reputacje nie majac w zasadzie wplywu na “europejskie standardy” funkcjonowania tej firmy.
Dodano 12-lutego-07 at 11:35 przed południem
courierml pomyślał i napisał:
Ty tępy pajacu MLkGDN!! TY masz pojecie synu o pracy kuriera ?? Chyab o jakiejkowleik pracy nie masz!! To ze ty chcesz to jest mały ch….!! Wszyscy chcą, ale niestety do takich pędzłow nie dociera że kurier to tez człwoeik i że czasem ma oproocz mnoostwa pracy inne problemy, np takie tępe dzidy jak ty !! Bo klient nasz pan i zaczyna sobie wszystko oglądac sprawdzac i inne kino odstwiac, co zajmuje nieraz ok 20-30 minut to pomznooz to teraz przez ok 70 przesyłek i sprawdz ile czasu zostaje!! a Z takimi smieciami jak ty bo JA CHCE to wiesz co!!
Dodano 12-lutego-07 at 10:08 po południu
MLkGDN pomyślał i napisał:
Drogi “Courierml”, jest mi niezmiernie przykro, że nie zrozumiałeś podtekstu tego co napisałem… Sam jestem kurierem i próbowałem (lekko sarkastycznie) uświadomić tych, którzy są po “drugiej stronie paczki” jak wygląda nasza praca.
Jak w każdym zawodzie, prócz tych, którzy go wykonują, nikt inny nie jest w stanie zrozumieć dlaczego to wszystko tak wygląda.
Zgadzam się, że przesyłki potrafią wyjść z oddziału nadającego całe a docierają do odbiorcy jako puzle (nie wszyscy wiedzą, że “nie rzucać” to także: nie kopać, nie deptać, itp.), ale to są wyjątki i prędzej czy później wylecą.
Naprawdę, na ogrom przesyłek jaki przetacza się dziennie przez magazyn, niewielki odsetek jest uszkodzony.
Skoro niektóre firmy przesyłają duże ilości np. wina ML i jeszcze nie zrezygnowały to potwierdza jednostkowe przypadki.
Szkoda, że nie ma wpisów ludzi, którzy są zadowoleni ze współpracy z firmami kurierskimi.
Pozdrawiam
Dodano 15-lutego-07 at 10:11 przed południem
markowy pomyślał i napisał:
Pierwsza sprawa - to też chętnie poznał bym opinie osób zadowolonych. Jednak tak to jest, że zadowolony powie o tym jednej osobie, a niezadowolony będzie rozgłaszał na wszystkie strony. Dla ułatwienia wystawiania opinii założyłem ankietę, gdzie różnym firmom kurierskim można wystawić pozytywa lub negatywa.
Druga sprawa - swoje niezadowolenie i negatywną opinię kieruję nie w stronę kurierów tylko w stronę firm kurierskich. Jestem niezadowolony ze sposobu ich działania. To że kurierzy nie mogą zadzwonić wynika z “oszczędności” firmy, która nie daje im służbowych komórek.
I na koniec mam prośbę - nie musimy się obrażać, rozmawiajmy jak ludzie. Kto wie, czy kiedyś się nie spotkamy przy nadaniu lub odbiorze przesyłki :)
Dodano 15-lutego-07 at 1:12 po południu
manio pomyślał i napisał:
faktycznie srednio wiekszosc z was rozumie te prace…kurierzy ML maja obowiazek byc na magazynie oddzialu o 7:30…w zime o tej porze na magazynie przy dobrym wietrze znajduje sie juz polowa paczek:) reszta czeka w zmierzajacych do magazynu tirach…tj jakas polowa z 4 tys paczek..ktos napisal ze kurier wyjezdza o 10, 11 czy 12 bo tak lubi..;) to bardzo srednio ma sie do prawdy…o tej 11 czesto ma dopiero pozwolenie by wyjechac…bo akurat o 11 czy pozniej moze zabrac ze soba wszystkie paczki a nie tylko ich czesc…niech to bedzie srednie 60 paczek..ciezko rozwiesc je do ok 16-17..bo o tej godzinie musi jechac do firm i wracac na magazyn…wina wiec nie bardzo lezy po stronie kuriera..
Dodano 17-lutego-07 at 4:48 po południu
ZOZOLE pomyślał i napisał:
jestem załamana - firmą MASTERLINK- poprostu brak profesjonalizmu- kompetentnych pracowników - ogólnie NIE POLECAM !!!!!!Zniszczyli mi sprzęt- teraz podpieraja się paragrafami-że źle zapakowany itd….nie zwrócili mi 300 zł……..sprawę musze kierować do Sądu!!!!!
NIE POLECAM- OSTRZEGAM!!!!!!
Dodano 21-lutego-07 at 12:05 po południu
niewazne pomyślał i napisał:
Trzeba bylo kupic prezent w sklepie, a nie przez internet. Tak wlasnie konczy sie naiwnosc ludzi… trzeba pomyslec i przewidziec to ze przesylka moze na czas nie dotrzec. Mimo iz firma to gwarantuje.
Dodano 27-lutego-07 at 8:06 po południu
!!!! pomyślał i napisał:
wszyscy wyrazacie sie bez sensu na temat Masterlink.Takie są procedury i tego pracownicy się trzymaja.Kurierzy pracuja po 12 a czasami 14 godz.Pracownicu DOK maja okreslone zadania i procedury których trzeba sie trzymac.Jesli ktos zlamie moze liczyc sie czasami z utrata pracy.Ludzie nie macie pojecia na temat firmy kurierskiej!!!!!!Najpierw wszystkim co tak opisuja proponuje 1 miesiac pracy w takiej firmie i to w szczegolnosci jako kurier albo na infolinii.Zobaczycie jak nimi pomiatacie a to tez ludzie!!!!!!!A kurier ma gowno a nie pieniadze z doreczenia przesylek
Dodano 04-kwietnia-07 at 3:23 po południu
ML :) pomyślał i napisał:
faktycznie niektórzy mało wiedzą i firmach kurierskich….
Dodano 10-kwietnia-07 at 5:26 po południu
xxx pomyślał i napisał:
Wszyscy macie rację - najlepiej przypierdolić kurierowi. No bo to kurier jedzie z paczką do klienta i klient ma z nim bezpośredni kontakt. Nieważne, czy to on (a może kolega) nie zostawił awiza. Nieważne, że klient dostał błędne informacje z biura obsługi. Nieważne, że nadawca chcąc ograniczyć koszty wybrał najtańszą opcję, lub nie zapakował właściwie paczki. Najlepiej kopnąć kuriera - bo to przecież tylko tragarz, który nosi paczki.
Dodano 11-kwietnia-07 at 3:16 po południu
normalny pomyślał i napisał:
rozumiem osoby ktore zawiodly sie w pojedynczych przypadkach,ale kochani czy Waszym zdaniem w kazdej duzej firmie nie ma choc jednej nieodpowiedzialnej osoby?chamem i burakiem to moge uznac kogos kto traktuje wszystkich jako ogół,wszak w kurierce pracuje naprawde bardzo wielu normalnych ambitnych i rzetelnych osob którzy na codzien ciezko pracuja od 7 do 20.Polecam odział Masterlinka w Opolu:)
Dodano 14-kwietnia-07 at 10:20 przed południem
Piter113 pomyślał i napisał:
Masterlink hehe - śmiech - zniszczyli przesyłkę, którą wysłałem do klienta. Odrzucili reklamacje powołując się na opinie kuriera że przesyłka nie była zniszczona pomimo tego że zaraz po dostarczeniu klient obfotografował zniszczoną paczkę i spisał protokół, a na dodatek próbują mnie obciążyć kosztami za transport !!!
Dodano 17-kwietnia-07 at 7:39 przed południem
Krystian from S-ko pomyślał i napisał:
:)))) ciekawe mam na daną chwilę z 7 reklamacji w firmie DHL i 2 w GLS zobaczymy jak to się potoczy sprzedawaliśmy za posrednictwem netu szafeczki łazienkowe i 1/4 przesyłek dochodziła do klientów porozbijana z pewnościa będe imformował o przebiegu reklamacji z firmą umieszczę również szczegóły w postaci listów i formularzy oraz zdjęć z uszkodzonych towarów chetnie odpowiem na pytania podzielę sie doświadczeniami z tymi firmami
Dodano 19-kwietnia-07 at 11:54 przed południem
Krystian from S-ko pomyślał i napisał:
http://www.fotosik.pl/moje_obrazki.php dodalem pierwsze fotki zapraszam do oglądania
Dodano 19-kwietnia-07 at 12:46 po południu
Kurier TNT Express pomyślał i napisał:
No a co sądzicie o firmie międzynarodowej firmie kurierskiej TNT Express Polska. Jestem kurierem w tej firmie. Prawda jest taka że to najdroższa firma kurierska w kraju. Rozwożę paczki do klientów w firmach, rzadko się zdarza, że mam klienta prywatnego. Zapraszam na naszą stronę www.tnt.com.pl
Dodano 22-kwietnia-07 at 8:40 po południu
Oszukiwana pomyślał i napisał:
Ja mam małe pytanko ale zaczne od początku Pare dni temu zamówiłam sobie bibelocik w necie i umowa była taka że zapłace kurierowi masterlinkowi przy odbiorze przesyłki Czekam sobie grzecznie,śledze moja przesyłkę na ich stronce i widze jak masterlinek pisze “nb” to chyba znaczy ,że mnie nie ma i nie może oddać paczuszki.Wydaje sie że staliśmy się dla siebie niewidoczni bo ja też go nie widzę….. a co do pytanka to poradżcie czy mam mu powiedzieć żeby (jak w końcu do mnie dotrze) pocałował się w …… i napisał “NB” ?
Dodano 26-kwietnia-07 at 4:58 po południu
galonim pomyślał i napisał:
Zamówiłem paczkę dwa tygodnie temu, była pilnie potrzebna, w tym samym dniu z innej częsci polski szła do mnie druga paczka też przez Masterlink. pierwsza paczka doszła w 2dni, w sprawie drugiej paczki miałem tego samego dnia telefon, “zapomnieli załadować ich razem i będzie jutro o 11″. Oczywiście paczki nie było, dzwoniłem do nich, ale ciężko się dodzwonić, po następnym tygodniu w lokalizacji paczki pojawił się ZWROT DO NADAWCY, a na infolini twierdzą, że nie mogli się ze mną skontaktować (mieli numer tel. pod który raz już dzwonili, w miejscu docelowym zawsze ktoś był). Czyli paczka poleżała sobie dwa tygodnie na magazynie i wróciła, ciekawe kto za to zapłaci. NIE POLECAM TYCH OSZUSTÓW
historia przesyłki - link
Dodano 04-maja-07 at 1:02 po południu
pracownik roku ;/ pomyślał i napisał:
znam ten ból…pracowalem z sortowni w wawie przez pol roku….stanowczo nie polecam przesylania przesylek przez w/w firme.szczegolnie rzeczy kruche.jak szklo itd itp
Dodano 06-maja-07 at 9:45 po południu
pracownik roku ;/ pomyślał i napisał:
afera skarzyska itd….
Dodano 06-maja-07 at 9:54 po południu
Krystian from S-ko pomyślał i napisał:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c8b6472277465b9a.html teraz link powinien działać zapraszam do oglądania !!!!
Dodano 09-maja-07 at 2:26 po południu
Krystian from S-ko pomyślał i napisał:
http://kris1976.fotosik.pl/ tak chyba lepiej
Dodano 09-maja-07 at 2:26 po południu
SIÓDEMKA pomyślał i napisał:
SIÓDEMKA????????
Śmiech na Sali-Zamówiłeś Kuriera odebrał przesyłkę –to teraz drżyj.
Po nadaniu przesyłki z miasta X do miasta Y, twój towar może jeździć nawet tydzień po kraju i nie ma pewności że dojedzie w całości. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona to nie spodziewaj się że reklamacja niezgodności z zawartością pójdzie tak gładko.
Każdy z kurierów powinien mieć w momencie dostarczenia towaru protokół szkodowy-tylko który go ma?
Po dokładnym sprawdzeniu zawartości dochodzisz do wniosku że jakiś cwaniak buchnął towar na kwotę 1 000 zł - przy wartości przewozowej 16 000 zł to może nerwa szarpnąć.
Na liście przewozowym nie ma nazwiska gościa który dostarcza przesyłkę za to jest kilka numerów kurierskich – które to numery woziły towar po Polsce przez cały tydzień.
Po kilkunastu dniach prób dodzwonienia się do działu reklamacji i zapewnieniach że przywiozą protokół szkód i niezgodności towaru - możesz sobie pomarzyć – nikogo nie widać na horyzoncie. Wpadasz wreszcie na pomysł że może fax coś załatwi – ale i to nie odnosi skutku bo zostajesz przekierowany na jakiś dziwny numer pod który dzwoniąc usłyszysz od operatora że niema takiego numeru.
No to wpadasz na pomysł żeby wysłać listę braków listem poleconym i cud – otrzymujesz odpowiedź że twoje roszczenia w stosunku do firmy kurierskiej właśnie uległy przedawnieniu bo minęło 30 dni od zaistniałej szkody pomimo że zgłaszałeś ten fakt kilkanaście razy u operatorów infolinii – Gdańsk Warszawa Poznań Wrocław …. Itd. za każdym razem gdzieindziej pomimo że wybierasz ten sam numer telefonu i ten sam numer kierunkowy.
Wszystkie podane numery na ich stronie internetowej to jakaś fikcja - z nimi nie pogadasz.
Jednym słowem DZIADOSTWO.
Przestrzegam wszystkich zainteresowanych przed korzystaniem z usług tej firmy KRZAK.
Chcesz spać spokojnie nie korzystaj z usług krętaczy bo za każdym razem zostaniesz zlany za własne pieniądze i na własne życzenie.
Pozdrawiam wszystkich Kurierów tych uczciwych i tych mniej uczciwych.
Dodano 23-maja-07 at 2:32 po południu
Krystian from S-ko pomyślał i napisał:
mam juz odpowiedzi odnośnie reklamacji wz firmy GLS i DHL i tu zaskoczenie
DHL- przy prawidłowo sporzadzonym protokule zadnych problemo zwroty w cenach netto sprzedazy towaru reklamacje przeprowadzane szybko i bez problemowo ,kiedy sa niejasnosci w protokolach sprawy wyjasniami i takze orzekana jest reklamacja na nasza korzyść
GLS -krętacze oszusci nawet rzeczoznawcy nie maja dobrze ze skurczybyką pieniazki jestem winien i to sporo wiecej jak wynosi moja reklamacja…beda je widziec jak swinka niebo jezeli powaznie mnie nie potraktują :)
Dodano 24-maja-07 at 1:19 po południu
Allegrowicz pomyślał i napisał:
Lipa dostałem towar uszkodzony - kurier nie ma ze sobą protokołu - czekam tydzień aż zwrócą do nadawcy - i co? dzisiaj powinna być ale nie ma, bo po co? Lipa odradzam (zastanawiam się czy znowu będzie uszkodzona). 2 tygodnie a przesyłki nie ma a tłumaczyłem że jest to pilne…… Nikt już nie słucha w tym kraju……
Dodano 24-maja-07 at 6:09 po południu
marian pomyślał i napisał:
Ja dzisiaj odbierałem przesyłkę z DPD i jestem zadowolony. Kurier był bardzo uprzejmy i gdy nie było mnie w domu na umówioną godzine o czym wczesniej go poinformowałem spotkał sie pozniej ze mna na miescie. No były to papiery z Inteligo wiec moze dla banku sie staraja. Ja zawsze kozystam z Poczty i jestem zadowolony bo przesyłki idą naprawde szybko a ceny są o wiele bardziej konkurencyjne niz w firmach kurierskich
Dodano 25-maja-07 at 8:14 po południu
Krystian from S-ko pomyślał i napisał:
Allegrowicz - sprawa wyglada tak dla sprzedajacego protokol nie sporzadzony przy kurierze male szanse na jakiekolwiek reklamacje i klopot dla ciebie oraz sprzedajacego nie ma tlumaczenie ze nie ma protokulu !!!! musi go miec nie to sie towaru nie odbiera i wraca do nadawcy tak jest duzo lepiej !!!!
Dodano 29-maja-07 at 8:16 przed południem
Porównywarka cen pomyślał i napisał:
Może warto zawsze zacząć od sprawdzenia ofery cenowej konkurencyjnych firm kurierskich i pocztowych…
Dodano 30-maja-07 at 10:45 po południu
byly kurier pomyślał i napisał:
Po przeczytaniu dochodze do wniosku, ze ludzie to naprawde tepe strzaly:). Zdarzylo mi sie pracowac w ml, praca tragiczna, im wiecej paczek roziweziesz tym wiecej ci ich wtrynia na raz nastepny. W momencie kiedy mi na pracy zalezalo i sie staralem, w nagrode dostalem drugi teren do objechania Na poczatku mialem srednio ok 40-60 paczek, a z drugim terenem od 80-100 dziennie. Praktycznie niewykonalne. Najpiekniejszy w tej pracy jest kontakt z ludzmi: “CHCE TA PACZKE TERAZ!!”, “Jak nie dostane paczki dzis to wylatujesz z pracy” haha, jak byle debil moze mnie pozbawic pracy, tymbardziej obecnie gdy wszyscy wyjezdzaja na zachod? Albo ludzie ktorzy ida do salonu zamowic telefon, ktory dostarczyc ma kurier? Nie mogli go wziac ze soba? To az taka nobilitacja,odebrac paczke od kuriera.
Mialem juz dosc tlumaczenia ze nie zainstaluje neostrady, nie wiem jak sie obsluguje twoj telefon(instrukcja, a jak masz problemy to nie kupuj telefonu!!) Ludzie ze skrajnych punktow terenu, oddalonych od siebie ok 50 km chca paczki dzis dokladnie o 11.15, ktorzy nie daja sobie wytlumaczyc, ze to niemozliwe( jak nie to jutro juz nie robisz:) haha - moj ulubiony tekst).
Zawsze wystepuje pewna zaleznosc - najwieksze buraki najwiecej krzycza.
Zawsze jestem spokojny, ale nie zniose zadnych obelg pod moim adresem od niezadowolonego klienta, ktoremu sie za duzo wydaje, proba wytlumaczenia sie konczy opinia o chamstwie kurierow.
Jezeli ktos nie jest w stanie spokojnie rozmawiac to niech nie mowi ze kurier byl chamem, bo sam to sprowokowal.
Na poczatku mi zalezalo, ale po jakims miesiacu przestalo - dostarczyc paczke, wziac pieniadze, bez zadnych pogadzuszek, formalnie, i nic wiecej mnie nie obchodzi. Zgadzam sie ze masterlink kuleje, ale na pewno nie z winy kurierow, raczej kierownictwa, trzeba sprobowac tej pracy by wiedziec jaka jest ciezka. Jaki z tego moral: ogol polskiego spoleczenstwa to ciemna masa, chamy i antyinteligenci, z wyraznym przecenieniem wlasnego ego. Pozdrawiam:)
Dodano 14-lipca-07 at 1:51 po południu
kasia pomyślał i napisał:
ja mam pytanie z innej beczki
Kupiłam cegłę klinkierową na komin i okazała się uszkodzona-
gdzie mogę znaleźc inf. potrzebne do złożenia reklamacji- sprzedawca nie chce ze mną rozmawiac- prosze o pomoc
Dodano 14-lipca-07 at 6:50 po południu
były Spedytor KRK pomyślał i napisał:
W 100% zgadzam sie z BYŁYM KURIEREM,znam to wszystko z autopsji bo pracowałem w tej firmie ponad 1,5 roku i poznałem ją od podszewki na każdym jej poziomie funkcjonowania. Firma i kierownictwo nie potrafi docenić swoich pracowników traktując Ich jak niewolników a oddział to po prostu folwark z którego usiłuje sie wydoić jak najwięcej dla siebie.Gdyby którykolwiek z klientów zobaczył co po drodze dzieje sie z jego przesyłką….Tak naprawdę gdyby
do oddziału krakowskiego wpadły jakiekolwiek kontrole(zaczynając od PIP,
a kończąc na Inspekcji Transportu Drogowego dopiero by miały uzywanie…)
Dodano 20-lipca-07 at 9:45 po południu
natalia pomyślał i napisał:
a ja POLECAM DPD! Przesyłka (z sieci era, ważna - telefon) nadana w sobotę, jeszcze tego samego dnia poszła do sortwoni, w niedzielę do drugiej a w poniedziałek o 7:23 z niej wyszła. o 14:00 ma być kurier:]
Ludzie! Dziwicie się że kurier nie dzwoni. O własną przesyłkę trzeba samemu zadbać! Zależy Ci na niej? Zdobądź numer do kuriera, pofatyguj się trochę! Wtedy dowiesz się o której mniej więcej kurier będzie mógł przyjechać, umówicie się. Trochę uprzejmości i chęci i można odebrać ją duużo szybciej. Jak coś Ci trzeba to wiesz gdzie szukać, a tu mają Ci podać pod nos… Najpierw trzeba znaleźć numer oddziału, zadzwonić, podać nr przesyłki i dostaniesz numer do kuriera. Zadzwonić… i reszta zależy już od Ciebie.
Dodano 30-lipca-07 at 11:41 przed południem
ja pomyślał i napisał:
masterlink to straszne dziadostwo!!!!! przysalka miala byc w piatek, kurierowi si epomylilo nie przyjechal, telefon- bedzie w poniedzialek miedzy 10-14. Ok nie ma problemu mi pasuje. Teraz jest poniedzialek godzina 19.25 a kuriera jak nie bylo tak nie ma. Co gorsza nie da sie do nich dodzwonic, jak juz raz mi sie udalo to jakas jełopa mnie nie tu przelączyla, a poznie numer byl zajety.TRAGEDIA ODRADZAM!!!!!!
Dodano 30-lipca-07 at 6:25 po południu
joan pomyślał i napisał:
Masterlink a obecnie DPD to żenada. Czekam juz kilka dni oczywiscie w godzinach 8-17
Przesyłka wędruje od kuriera do magazynu i z powrotem a klient powinnien zwolinic się z pracy żey oczekiwac na jaśniepana kuriera. Dziwię się że rynek jeszcze nie zweryfikował takich firm i korzystają z ich uslug nawet duże renomowane firmy. Generalnie jak najdalej od DPD dawnego Masterlinka
Dodano 01-sierpnia-07 at 12:40 po południu
joan pomyślał i napisał:
odpowiedż dla Natalii.
Zdobyc numer kuriera mozna chyba tylko po znajomości bo normalnie nie chcą podac. A w ogóle to chyba nie te czasy ze całujemy w rękę bo ktos ma nam cos dostarczyc - DPD nie robi tego charytatywnie, ale bierze kase i to nie małą. Zacznijmy się wreszcie szanowac.
Dodano 01-sierpnia-07 at 12:44 po południu
AcXzone pomyślał i napisał:
Hehe:) śmieszne są tu niektóre opinie. Polecam popracować trochę w branży kurierskiej, na sortowni, a dopiero później sie wypowiedzieć.
pozdro
pracownik DPD
Dodano 09-sierpnia-07 at 6:15 przed południem
Wojciech Czuluk pomyślał i napisał:
Do mnie też zgłosił się kurier w dniu 08.08.2007r. o godz.13.30 ja byłem w pracy zostawił awizo.Natychmiast po przyjściu z pracy około 16.00 zadzwoniłem do tej firmy i dowiedziałem się że Wodzisław Śląski jest obsługiwany do godz.14.00.Na awizie pisze (w godz.8.00-19.00)ustalimy nowy termin.
Dodano 12-sierpnia-07 at 6:34 przed południem
Mateusz pomyślał i napisał:
Witam.
Ja czekam na paczkę od przedwczoraj. Oczywiście kurier z DPD nie dzwoni, ani nie przyjeżdża mimo zapewnień, że będzie do 10:00. Paczka z sortowni wyszła o 9:09… Jedno szczęście, że mam wykupione OC w życiu prywatnym do 40.000 EURO… Kurier już więcej chyba nie doniesie żadnej paczki.
Co do wcześniejszych wiadomości o pracy kuriera. Ja jestem klientem, któremu gwarantuje się dostawę towaru szybko i w całości. Nie obchodzi mnie życie prywatne kuriera, ponieważ to on wybrał sobie taką pracę. Jeśli kurier nie wyrabia się z przesyłkami to firma powinna zatrudnić dodatkowych kurierów. Ma ich być tyle, bu wywiązywali sie z umów. Znajomy kurier, który pracował w DHL zarabiał ponad 3000 PLN. Teraz przeniósł się do innej firmy i zarabia 4000 PLN, a dostarcza przesyłki tylko w naszym województwie, a poza nim za dodatkową premią do wypłaty. W przypadku firm kurierskich góruję powiedzenie KLIENT NASZ PAN, ale to z kabaretu ANI MRU MRU, kiedy klient przyszedł do chińskiej restauracji… (Chińska dupa, itp.). To kurierzy są tą dupą… Jednak trzeba z nich korzystać, bo Poczta Polska dostarczała 80% moich przesyłek i to w stanie katastrofalnym - jakby były w nich bomby z Afganistanu lub Iraku, a na dodatek wiele z nich po upływie dwóch miesięcy… W Polsce nie opłaca się po prostu wysyłać…
Dodano 16-sierpnia-07 at 12:32 po południu
kurier dpd pomyślał i napisał:
Ludzie czy widzieliscie kiedys dzien kuriera?
jesli nie to polecam, zobaczyc jakie to jest naprawde ciezkie zajecie i kiedy szef nie chce obciazac firmy kosztami kolejnego kuriera dlatego zapycha cala reszte. tak naprawde z niektorych magazynow wyjerzdza sie o 12 a nawet po przed 18 trzeba byc juz spowrotem z odsylkami, opisanymi, a to trzeba zrobic w miedzy czasie. Sprawa awizo, klienci zrywaja zawieszki z drzwi i ciagle maja wonty do kurierow “bo u mnie nie byli!”. bylem nawet swiadkiem takiej czynnosci nie raz, wiec klient tez nie jest az taki swiety. ktos u gory wspomnial, ze 90-100 paczek w ciagu tych 5 godzin. to niech kto jest niezadowolony wezmie chociaz te 50 i sprobuje, gwarantuje ze padnie po 3 dniach pracy i bedzie kwiczal, ze nie daje rady. mowie calkowicie powaznie. kurier ma czas rano zjesc, przed wyjechaniem z magazynu, odlac sie, pozniej caly dzien jezdzic, nic nie jesc i pic, mowie o sobie i kumplach z pracy, az do wieczora, czasem nawet 22. Ta praca jest chora, a klienci ktorzy twierdza ze paczka jest uszkodzona lub jest nie na czas, sa jeszcze bardziej popaprani. sprobujcie a pozniej sie wypowiedzcie, tak jak w moim przypadku.
pozdrawiam i milej nocy zycze
Dodano 09-września-07 at 9:11 po południu
pracuś pomyślał i napisał:
Witam i ja pracuje w w/w firmie i potwierdzam wasze problemy,na szczęście są rejony gdzie kurier dociera zawsze na czas i zna swój rejon na pamięć wie że jeśli przywiezie umowe np. na telefon to za jakiś czas wróci na ten adres z inna przesyłką od operatora. Doręczalność DPD w trybie na następny dzień to ponad 90% ,a paczek są 10-tysięcy (dane są podawane z 2-dnowym opóżnieniem) sam zaczynałem w masterlinku jako kurier do dziś znam ludzi z mojego starego rejonu dostałem dwie reklamacje na moje usługi od odbiorców tęgo się tłumaczyłem przed szefem który trzymał strone niezadowolonych odbiorców a że był facet z “jajami”sam spróbował dostarczyć przesyłki na adres z reklamacji i zrozumiał że to zwykli naciągacze .Nie sugeruje tu że i wy zabawiacie się w ten sposób poprostu kurier często fizycznie nie wyrabia wystarczy postój w korku sypie się cały plan dnia pamiętajcie że muszą oni odebrać paczki które chcecie nadać i dowieść je do magazynu przed wieczorną wysyłką .Nie jest to łatwy kawałek chleba odbiorca potrafi zajść za skóre że ten sweterek miał być karmazynowy a jest błękitny i co mi pan tu przywiózł .Miałem przypadek że facet najpierw powiedział żebym nawrócił sobie u niego na placu ,a potem zamknoł brame i zawołał psy stwierdzając że zmarnował przezemnie 3 dni czekając na przesyłke (to były opony) bo co dzwonił do nadawcy to on twierdził że wysłał tylko kurier zawala termin pokazuje facetowi list gdzie jak byk pisze wczorajsza data wysłania a on mi na to że sam widocznie tak sobie napisałem ,dzwonimy do nadawcy a on sciemnia że to ja oszukuje bo u niego w kompie pisze że wysłał 3-dni temu dopiero jak mu przedstawiłem w jakiej sytuacji jestem (zamknięty na placu ,psy warczą,facet żyły napięte)że będe wzywał policje nadawca łaskawie stwierdził że mogła zajść pomyłka ,całe zajście trwało około 35 minut to czas jaki zmarnowałem na jedną przesyłke.A gdzie przesyłki z umowami które koniecznie trzeba przeczytać bo tak powiedziała pani przez telefon że kurier będzie czekał lub najpierw się umówi telefonicznie BZDURA do dziś skura cierpnie od wspomnień akcji TP wysyłka neostrad gdzie panie przyjmujące zamówienia obiecywały podłączenie jej przez kuriera takich bzdur są dzziesiątki.Co do wypowiedzi że lepiej zadzwonić niż podjechać bo taniej będzie kolejna bzdura kurier ma na samochodzie średnio 50-70 przesyłek dziennie jeżdzi po wyznaczonym terenie więc i tak trase robi co dzień taką samą weście telefon i obdzwońcie 60 numerów rano zajmie wam to okoł 45 minut część z was jest w pracy więc nie odbieracie dzwonicie póżniej i dowiadujecie się że kurier ta menda już do was dziś nie podjedzie co za leń a on poprostu nie ma czasu wracać z jedną przesyłką na początek trasy bo zawali dziesięć innych .Czas pracy kuriera (efektywny)to 6h dziennie reszta czasu idzie na dojazd i powrót do magazynu wypełnienie dokumentow ,zdanie i pobranie paczek itp na tym zakończe bo to temat conajmniej na 1/2 pozdrawiam tych zadowolonych i tych mniej pamiętajcie nigdy kurier nie jedzie tylko do was pozatym na codzień to bardzo fajni ludzie
Dodano 10-września-07 at 1:48 po południu
Maciek Kraków pomyślał i napisał:
bardzo fajny ten post powyżej i gość ma napewno rację, ale co z tymi babeczkami w biurach? ja juz tydzień czekam na bardzo ważną na mnie przesyłkę i dopiero teraz sie dodzwoniłem. Ha! Najlepsze to to, że sie najpierw dowiedziałem w centrali warszawskiej ze przesyłka jest na składzie w krk, natomiast w krk powiedzieli, ze jej nie ma :) Lajcik. Fajnie, że na stronce jeszcze co innego jest napisane: http://www.masterlink.pl/trackandtrace_pokaz.asp?przycisk=Wyszukaj&p1=KG7313920693
pozdrawiam.
Dodano 12-września-07 at 4:53 po południu
Pracuś pomyślał i napisał:
Wiadomość dla Maćka z Krakowa
Stacja KRK niestety została zawalona paczkami (jest to niewytłumaczalne dla nas bo że mają za mały magazyn wiedzieliśmy już rok temu ale nasze władze przeoczyły jakimś trafem ten fakt) na dzień dzisiejszy stacja krk rozwozi tylko 1 strefe 2i3 strefa jedzie do katowic i z tamtąd docierają kurierzy (mają przerąbane) ten stan potrwa jeszcze około 2-tygodni aż oddadzą nowy magazyn w Krakowie Poprostu ilość paczek przerosła niektóre oddziały nie mają miejsca na rozładunki i sort na KRK przychodzi dziennie ponad 4000 paczek bez odbiorów !!!! ledwo wyrabiają sortownie ,często w opisie niedoręczenia zobaczycie kod 33 oznacza on opóżnienie LNH czyli poprostu samochód z sortowni w Lućmierzu zamiast na 7-rano przyjechał na 9 jak pisałem w poprzednim wątku urywa się znowu kurierowi 2h a to on jest tym ogniwem ostatnim na którym da się odreagować POPULARNOŚĆ WYSYŁANIA PACZEK FIRMAMI KURIERSKIMI PRZEROSŁA ICH MOŻLIWOŚCI
Dodano 14-września-07 at 12:01 po południu
Pracuś pomyślał i napisał:
Wiadomość dla Maćka z Krakowa
Stacja KRK niestety została zawalona paczkami (jest to niewytłumaczalne dla nas bo że mają za mały magazyn wiedzieliśmy już rok temu ale nasze władze przeoczyły jakimś trafem ten fakt) na dzień dzisiejszy stacja krk rozwozi tylko 1 strefe 2i3 strefa jedzie do katowic i z tamtąd docierają kurierzy (mają przerąbane) ten stan potrwa jeszcze około 2-tygodni aż oddadzą nowy magazyn w Krakowie Poprostu ilość paczek przerosła niektóre oddziały nie mają miejsca na rozładunki i sort na KRK przychodzi dziennie ponad 4000 paczek bez odbiorów !!!! ledwo wyrabiają sortownie ,często w opisie niedoręczenia zobaczycie kod 33 oznacza on opóżnienie LNH czyli poprostu samochód z sortowni w Lućmierzu zamiast na 7-rano przyjechał na 9 jak pisałem w poprzednim wątku urywa się znowu kurierowi 2h a to on jest tym ogniwem ostatnim na którym da się odreagować POPULARNOŚĆ WYSYŁANIA PACZEK FIRMAMI KURIERSKIMI PRZEROSŁA ICH MOŻLIWOŚCI I NIETYLKO CHODZI o DPD
pozdr
P.S jak macie jakieś pytania piszcie będe starał się wam pomóc i wytłumacze tak od podszewki
Dodano 14-września-07 at 12:03 po południu
Pracuś pomyślał i napisał:
Twoja paczka Maciek szła ma Brzezie a to niestety 2-strefa ,ale gratuluje bo odebrałeś
pozdr
Dodano 14-września-07 at 12:10 po południu
komornik pomyślał i napisał:
Do tej pory nie mogę uwierzyć, że ta firma nadal utrzymuje się na rynku, konkurując z innymi rzetelnymi firmami kurierskimi. Firma DPD zamiast w ciągu doby, paczki dostarcza w ponad tydzień. I najlepsze jest to, że nawet nie potrafią zlokalizować przesyłki, gdy się do nich dzwoni. Po trzecim moim telefonie, podali mi numer do kuriera, abm mógł sprawdzić, czy ma ją w samochodzie (nie wiem dlaczego sami tego nie mogli zrobić). Niestety kurier miał wyłączony telefon. Dopiero po dwóch godzinach udało mi się z nim skontaktować. Oczywiście nie wiedział czy ma paczkę dla mnie i powiedział, że oddzwoni. Do dziś nie zadzwonił… Zastanawiam się, czy pracują tam sami kretyni? I zastanawiam się również, na ile rzetelna jest strona internetowa służąca do lokalizacji przesyłek, jeśli podczas rozmowy telefonicznej nie potrafią stwierdzić co dzieje się z paczkami???
Pewny jestem jedynie tego, że już nigdy nie skorzystam z usług tej firmy!!!!!!!!!!!!!! Szczerze odradzam.
Dodano 14-września-07 at 1:18 po południu
Pracuś pomyślał i napisał:
komornik podaj numer listu przewozowego
Dodano 14-września-07 at 2:05 po południu
barb pomyślał i napisał:
Jestem zszokowana treścią przeczytanych wiadomości na temat dpd. Ja też czekam na przesyłkę! Po tygodniu zadzwoniłam do pracownika firmy i dostałam wiadomość, że nastepnego dnia przywiozą. Gnałam w tłoku , w korkach do domu a tu nic!!!
Zadzwoniłam do firmy ponownie i dostałam wiadomość - jutro. Złożyłam skarge do ERY. Nie wiem o co chodzi? Czy dpd robi komuś łaskę? Po co Erze taki interes?
Dodano 19-września-07 at 12:50 po południu
Alocik pomyślał i napisał:
WARSZAWA
Przezylem poprostu koszmar. Tak niekompetentnej firmy jeszcze nie widzialem. Chamska obsluga poinformowala mnie, ze moga mi laskawie przewiesc miedzy 9-16:30. Kto w takich godzinach z osob pracujacych jest wstanie to zrobic. 3 razy dzwonilem i trzeba czekac min 10 min.
Raz zadzwonili ze wiozą. o 12 w południe mimo ze ich uprzedzałem,że nie odbiore w takich godzinach a mogę dopłacić za nadgodziny.Po 10 dniach jak sam do nich zadzwoniłem oznajmili mi że wlaśnie jechal kurier i sie samochód popsuł. Dokładnie w tym momencie w którym dzwoniłem.
Efekt odebranie przesyłki samemu z Mineralnej(Okęcie)
Dodano 19-września-07 at 6:27 po południu
Pracuś pomyślał i napisał:
Witam ponownie najpierw odpowiedż dla BARB od końca PO CO ERZE TAKI INTERES
Dodano 20-września-07 at 1:49 po południu
Pracuś pomyślał i napisał:
ano taki że wysyłali już wszystkimi firmami jakie są w kraju i mimo wszystko to DPD rozwozi (przynajmniej stara się) te aneksy i telefony najlepiej dalekie to jest oczywiście od ideału ,ale jakoś idzie.Przesyłka kurierska do osoby prywatnej to koszmar kuriera no ale skoro i ORANGE ,ERA,TPSA wysyłają DPD to coś w tym jest PLUS miał mieć umowe ,ale nasze szefostwo naszczęście opanowało chęć bycia jedynym na rynku chłopcem na posyłki i nie wydało zgody (mogli jeszcze opanować się z TELE 2 i NETIĄ) no ale idzie ku lepszemu zaczynają rozwiązywać umowy trudne (sklepy internetowe itp) pozatym podnoszą ceny to ostudzi niektórych wysyłkodawców (tak zrobiło TNT i teraz wysyłający umawia odbiór z odbiorcą na konkretny dzień konkretną godzine dzwoni do TNT czy są wstanie zrealizować taką usługe jeśli tak to dopiero potwierdza wysyłke a to wszystko zewzględu na koszty bo ponowny podjazd kuriera kosztuje tyle co on zarabia a jak kurier niezda za drugim razem paczki odsyłają ją do nadawcy licząc mu kolejną wysyłke to zaczęło robić pare miesięcy temu DHL i wcale nie płaczą
Dodano 20-września-07 at 2:33 po południu
Pracuś pomyślał i napisał:
co do ALOCIK-a to sorrrrrry WARSZAWKA to inny świat tam nikt nic niewie a mają paczek i po 5 tysięcy dziennie
pozdrawiam
Dodano 20-września-07 at 2:36 po południu
Pracuś pomyślał i napisał:
5000 paczek na WA1 adrugie 5000 WA2 tak więc jest co wozić
Dodano 21-września-07 at 12:44 po południu
Marek pomyślał i napisał:
Witam !
Od lat jako że przeniosłem się na wieś,korzystam z usług rozmaitych firm kurierskich,w całości mogę sie zgodzić z zawiedzionymi klientami.Panowie kurierzy
czyż ja mam płakać nad Waszym losem,na boga czy do tej pracy biorą z łapanki,jasne
że organizacja tych firm (niekiedy światowych potentatów)w naszym kraju
to żenada,weźmy UPS w Niemczech firmowe samochody,zmiana kurierów po 4 godzinach itd,u nas dziadostwo ,byle tylko zarząd wykazał sie zyskami ,i złapał
kasę.To wszystko prawda ale jak świadomie podejmujesz się jakiejś pracy
to ja wykonuj,ja płacę ty dostarczasz i koniec.
Czy można to zmienić a i owszem,klienci
powinni pisać skargi i zażalenia
do zagranicznych jednostek macierzystych tych firm.Po co ?-jeden z kurierów powiedział mi niedawno-Panie
jak z początku szefostwo było amerykańskie to wszystko grało jak w zegarku,a teraz to się cieszę jak mam wypłatę w terminie !!!!
Pozdrawiam
Dodano 24-września-07 at 12:17 po południu
cahoona pomyślał i napisał:
Ludzie..zastanówcie się nad własnym ego..szanujcie pracę innych i to,że na prawdę kurierzy mają ciężki orzech do zgryzienia..nikt im nie nakazał pracować w ten sposób,sami sobie wybrali taką drogę “kariery”,lecz zrozumcie ich,że wiele rzeczy nie jest ani trochę od nich zależna..ja pracuję w DPD i mój chłopak jest kurierem tej firmy..wstaje o 5 rano,by być na magazynie,posortować paczki ze swojego rejonu,zapakować je na auto,obdzownić klientów przywatnych,rozpisać sobie drogę,aby jak najszybciej dojechać do klientów i dostarczyć paczki..np 60 dostarczeń do 14,a potem jeszcze odbiory..zjazd na magazyn i w domu gdzieś o 21 - 22..a gdzie czas na spędzenie z rodziną..odpoczynek??Tylko kąpiel i do łóżka,bo już na nic nie ma się siły..cały dzień bez chwili na przekąszenie nawet kanapki..bo jak nie telefon (od klienta lub z biura),to stop i dźwiganie paczek naszym “kochanym” klinetom,którzy chcą mieć wszystko na już i teraz..
Troszkę zrozumienia i tolerancji..i na prawdę nie wyżywajcie się na kurierach i osobach,które pracują w biurze,bo one na prawdę wiele robią,by Ci klienci mieli sprawę załatwioną prawidłowo..a każdy ma swoje uczucia i emocje..wy chyba nie chcielibyście,aby ktoś do was dzwoniąc,kochani kliencie ,darł się na was do słuchawki..bluźnił..wyzywał od najgorszych..
Pozdrawiam
Dodano 26-września-07 at 2:24 po południu
Thores pomyślał i napisał:
Tak, rozumiem, kurier nasz pan… ale dlaczego ci z DPD to dodatkowo zwykli kłamcy? Cztery razy w życiu skorzystałem z usług tej firmy i w trzech wypadkach mogłem obejrzeć piękną listę w stylu “nb - nieudana próba doręczenia” w porach, gdy w domu była co najmniej jedna osoba. Rozumiem gdyby nie wyrobił się i przesyłka wróciła do sortowni, ale kłamać? Na dodatek ostatnią przesyłkę kurier “próbował” dostarczyć około 12-tej, mimo że miał po 17-tej (telefon z Orange, w domu była jedynie matka, która oczywiście, nawet jakby przyjechał, nie mogła podpisać umowy). W BOK nie odbierają telefonów, więc reklamacji złożyć nie można. Jeżeli w poniedziałek sytuacja się powtórzy, nie odbiorę telefonu. Trudno, najwyżej zrezygnuję z Orange, ja naprawdę nie mam czasu by wykłócać się z kurierami z DPD.
Dodano 28-września-07 at 9:40 po południu
Pracuś pomyślał i napisał:
Thores orange obiecało ci doręczenie po godz 17 ,ale nie zapłaciło za to (jest to doręczenie wieczorne) więc nie dziw się że kurier nie podjedzie ,on ma na wieczór doręczać paczki za które nadawcy zapłacili za wieczorne doręczenie .Ta technika jest stosowana przez wiele firm wysyłających w uwagach piszą doręczyć po17 a w system awizują przesyłka standart doręczenie 10-16 kto winien KURIER
Dodano 29-września-07 at 10:59 przed południem
Piotr pomyślał i napisał:
Polecam kuriera GLS-w woj Lubelskim-konkretnie Puławy i okolice.Przesyłka dostarczona zawsze na drugi dzień od wysłania,nic nie uszkodzone,zawsze dzwoni żeby się upewnić czy ktoś jest.GLS dostarczył mi drukarkę Canon PixmaPro 9500-klocek prawie 15 kg-wnióśł na drugie piętro(nie musiał),telewizor Sony Bravia 50″-pudło wielkie gabarytowo-pomógł wnieść na drugie piętro-(chociaż też nie musiał),sprzęt agd-mikrofalówka,płyta gazowa-też wniół(nie miał obowiązku),monitor lcd 24″-też wniósł.Dodam,że facecik ma metr pięćdziesiąt w kapeluszu i na obcasie.Polecam.
Dodano 04-października-07 at 10:04 przed południem
Pracuś pomyślał i napisał:
Piotr i właśnie tacy kurierzy są w większości tu z zasady nie wypowiadają się zadowoleni ,a pamiętajcie że DPD rozwozi na dzień dzisiejszy 89 000 przesyłek dziennie ,ma doręczalność “na następny dzień 92% a wcale nie jesteśmy największą firmą ani nie najlepszą niestety Poprostu jesteśmy młodą firmą i naprawde staramy się jak najlepiej jak będziemy mieć logistyke rozbudowaną jak DHL ,albo TNT to wtedy czemu nie ale nato potrzeba czasu największą naszą zaletą jest niestety cena
pozdr
Dodano 04-października-07 at 11:50 przed południem
tucek pomyślał i napisał:
Masterlink=tragedia. Od 25 wrzesnia czekam na przesyłke. Najpierw twierdzili,że paczka zaginęła,potem że sie znalazła i że jest w moim lokalnym oddziele i dostane ją jeszcze 4 a już na pewno 5 pazdziernika. Oczywiscie nie dotarła mimo,że widziałem ich kuriera w bloku obok. Próbowałem się dodzwonic chyba ze 100 razy do krakowskiego oddziału na 2 nr stacjonarne,komórke i nikt nie raczył podniesc słuchawki. Zdecydowanie odradzam korzystanie z ich usług!!!!!!!!!
Dodano 05-października-07 at 10:19 po południu
marta pomyślał i napisał:
Również i mnie zależało na przesyłce. Kurier przyjechał nie uprzedziwszy telefonicznie o wizycie, w trakcie gdy potwierdzałam przesyłkę wybiegł z mieszkania z paczką i się już nie pojawił - sprawiał wrażenie chorego psychicznie - nie polecam (choć dziesiątki innych przesyłek firma dostarcza OK).
Brak kontroli pracy kurierów oraz szkoleń z kontaktu z klientem.
Dodano 07-października-07 at 8:11 po południu
AGNIESZKA pomyślał i napisał:
szkoda ,ze tak pozno odnalazlam ta strone.Wlsnie dzis dostarczono mi przesylke ,wyslana w Polsce do Irlandii.Tragedia.Rodzice wyslali mi kino domowe,ubezpieczyli paczke i co…glosniki przyszly rozwalone.Rozpakowalam przesylke przy kurierze,dostarczyl mi ja Interlink Ireland,zrobilam zdjecia uszkodzonych glosnikow.Oczywiscie nie mial przy sobie zadnego protokolu nie podpisalam odbioru paczek.kurier jest polakiem i zachowal sie wedlug mnie bardz milo.zabral przesylke do swojej firmy ,tam zrobiono zdjecia i ponoc Interlink bedzie zajmowal sie reklamacja.juto sie okaze co dalej…porazka!!!!
Dodano 12-października-07 at 12:51 przed południem
sylwia pomyślał i napisał:
dostałam przesyłke z orange - telefon, przedsawiciel firmy orange twierdzi że kurierzy po gdyni jeżdzą do 20 i (a MASTERLINK pracuje do 17) powiedział ze nie ma problemu żeby adres podać domowy i to był błąd. Otrzymałam sms-a że przesyłka wychodzi i poprosiłam numer do kuriera. Dzwonię do niego a on mi oświadcza że nie ma zamiaru przyjechać pod wskazany adres bo nie ma czasu i mojej ulicy wogóle nie robi. Pracuję do 17 i koniec. Więc poprosiłam najpierw o zmianę adresu na firmowy. Później jednak zadzwoniłam do niego i powiedziałam ze podjadę do miejsca w którym sie znajduję, potrzebowałam nie całe 10 minut, no ale oczywiście pan nie mógł poczekać i sie zmył. Pomyślałam ok, jutro mi to przywiozą ale minął tydzień a pzresyłka leży w magazynie. Panie w biurze obsługi klienta w gdańsku zapewniały mnie o interwencji, ale jakoś bezskutecznie. Nie wiem czy ją jutro dostanę ale na bank dzwonię ze skargą do Orange. DPD to jakaś pomyłka. Nie polecam firmy, dramat
Dodano 16-października-07 at 10:44 po południu
Tomek_Żywiec pomyślał i napisał:
No wiec sprawa wyglada tak… Zamowilem w erze 2 telefony tego samego dnia ( niedziela)… we wtorek dostalem paczke z jednym telefonem… dzwonilem do ery i powiedzieli mi ze ze telefony sa pakowane oddzielnie i ze druga paczka widocznie zostala na magazynie i ze napewno przyjdzie we srode… (paczki byly wyslane jednym listem przewozowwym) Sroda minela a na stronie jest “nieudana proba doreczenia”a przeciez o godzinie 15 bylem w domu i nikogo nie bylo…. Nikt nie raczyl zadzwonic…. Gdy Juz sie dodzwonilem do biura w bielsku bialej zostalem potraktowany ze szok… Grzecznie podalem numer listu przewozowego i zadalem pytanie kiedy moge sie spodziewac przesylki… w sluchawce uslyszalem doslownie ” moze jutro moze pojutrze a zreszta co mnie to obchodzi”… ZERO KULTURY…. ZERO TOLERANCJI…. NIE POLECAM FIRMY Masterlink….
Dodano 17-października-07 at 8:36 po południu
Pracuś pomyślał i napisał:
Tomku kurier był u ciebie o 14:15 tak podaje system
pozdr.
Dodano 18-października-07 at 11:13 przed południem
Pracuś pomyślał i napisał:
pozatym jak wysłali dwie paczki na jednym liście?????? pomyśl!!!!!!!!
Dodano 18-października-07 at 11:15 przed południem
Pracuś pomyślał i napisał:
no i na koniec odbiorcą przesyłki jest kobieta więc Tomku sorry ,ale coś ściemniasz
pozdr
Dodano 18-października-07 at 11:18 przed południem
Precelik pomyślał i napisał:
Niestety ale chybamusż edołaczyć do narzekacczy… przesyłka wysłana 19 października do mnie dotarła 20 października na magazyn i sobie tam została…
PIerwszy telefon do masterlink po dobrych kilku minutrach oczekwiania skończył isię obiecanką ze dojdzie wczoraj popołudniu. Czekałem w domu, i czekałem, i lipa nic nie doszło. W końcu zspóbowałem od nowa zadzwonić…. tym razem kilka prób po kilka minut dzwonienia, aż w końcu odebrała jakaś pani.
Pani bardzo miła stwierdziłą to co już wiem, ze przesyłka jest namagazynie (stwierdziłą fakti na tym oniec) musiałem jek zasugerpwać by coś zrobiłą. POwiedziała że skontaktuje się z magazyemi do mnie oddzwoni, wzięła do mnie numer telefonu… i lipa. Nikt do mnie nie zadzwonił, dziś koleny dzięń przesyłki nie ma, dzwonie więc znowu… znowu ta sama pani, poznaje po głosie.
Z grzecznosci nie przypominam wczorajszej rozmowy - bo miała przecież na nią oddzwonić. Znowu to samo… wiadomosć , ze przesyłka jest na magazynie. I znowu musze dopytać co w takim razie robic. powiedziała, ze nie może sie dodzwonić na magazyn… i znowu to samo ma do mnie jutro dojść… podobno. Zobaczymy, choć przestałem już w to wierzyć.
Przesyłka numer: 0164 205 19 09 SE
A isze o tym tutaj z nadzieją z ektoś pracujący w masterlink to czyta i w końcu przesyłka do mnei dojdzie. Bo taka ze mnie glajda że telefonem to nic zdziałać nie umiem, ani też tym formualrzem co u nich na stronei jest…
Dodano 25-października-07 at 1:50 po południu
blondynkapoznan pomyślał i napisał:
ja mam tez podobna sytuacje czekam na paczek 5dnii.
Wczoraj dzwonilam i Pani powiedziala ze otrzymam paczke w godz 19-21 i nikt mnie nawet nie powiadomil ze nie przyjada.Dzisiaj dzwonie a i pytam co z paczka a Pani mowi ze ona lezy na magazynie.A ja a kiedy zostanie dostarczona a ona a kiedy chce mowie ze miala byc wczoraj a ona ze auto nawalilo.Wiec ona mowi ze dzisiaj bedzie dostarczona pytam mnie o ktotej mi pasuje jak mowie ze jak najwczesniej a on ze miedzy 13-15 bo musi ja kurier odebrac bo ona jeszcze na magazynie lezy.A pozniej mowi ze moze jutro ok 12 a ja mowi ze jak nie bedzie dzisiaj to rezygnuje.I jestem ciekawa.
oczywiscie pozniej kurier zadzwonil ze nie da rady dzisiaj wiec nie wiem kiedy wkoncu do mnie przyjdzie paczka.
Dodano 26-października-07 at 5:49 po południu
Precelik pomyślał i napisał:
Ty się ciedsz że przynajmniej wiedzą gdzie jest Twoja paczka :) PO o mojej jak wiedzieli tak na dany moment nie wiedzą :)
Dodano 26-października-07 at 7:10 po południu
blondynkapoznan pomyślał i napisał:
fajnie dzisiaj dzwoni i nie wiem z jakich powodow przesylka zostala zwrocona do nadawcy.
Dodano 27-października-07 at 8:55 przed południem
blondynkapoznan pomyślał i napisał:
dzwonilam do nich z jakiego powodu zwrot a oni ma prosbe nadawcy dzwonie do nadawcy a on ze nie bylo powodow aby zrobili zwrot.
mowilam ze kazda firma niech przysla tylko nie Masterlink.
a te baby w centrali wogole nic nie wiedza masakra jeden mowi na drugiego.
Dodano 27-października-07 at 8:59 przed południem
Precelik pomyślał i napisał:
Ten tekst na ich stronie mi sie podoba:
Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana.
Powinno to być ich mottem :) No i co fakt t fakt ajk się do nich dzwoni to jedyne co wiedzą to tyle, co mozna sprawdzić na ichniejzej stronie www, a więc to jaki był ostatni wpis aropo przesyłki.
Dodano 27-października-07 at 12:23 po południu
blondynkapoznan pomyślał i napisał:
bylam 3 razy umowiona z kurierem i dopasowywalam sie do jego godz przyjazdu a paczka nie wiem dlaczego zostala odeslana do Wa-wy.
Moja mama mowi ze moge juz jej nie dostac w tym roku :)
Dodano 27-października-07 at 3:58 po południu
blondynkapoznan pomyślał i napisał:
bylam 3 razy umowiona z kurierem i dopasowywalam sie do jego godz przyjazdu a paczka nie wiem dlaczego zostala odeslana do Wa-wy.
Moja mama mowi ze moge juz jej nie dostac w tym roku :)
ogolnie duzo minut stracilam w telefonie przez to ciagle dzwonienie do nich, do kuriera i do nadawcy paczki.
A rezultat zaden.
Dodano 27-października-07 at 3:59 po południu
Precelik pomyślał i napisał:
no ja też się uż trochę wydzwoniłem… biorąc pod uwagę ze średnie oczekiwanie na odebranie telefonu to conajmniej kilka minut…
Dodano 29-października-07 at 12:22 po południu
Precelik pomyślał i napisał:
W sumie to od zeszłego tygodnia niewiele się zmieniło… panie nadal nic nie wiedzą, z tym, że w tym tygodniu mówią że za jakiś czas uznają paczkę za zaginioną
Dodano 29-października-07 at 12:23 po południu
WTAJEMNICZONY pomyślał i napisał:
ha ha pracowałem w tej firmie, przejmujecie się takimi drobnostkami jak opóźnienie w doręczeniu przesyłki :) gdybyście zobaczyli jak są one przewożone i jak są traktowane to napewno nikt by nie odebrał żadnej elektroniki od kuriera, nawet opony potrafią zepsuć. A co do godzin pracy kurierów i nie tylko (jest jeszcze biuro i magazyn) to fakt że Masterlink to obóz pracy a nie europejska firma. Podstawą działania firmy jest zysk za wszelką cenę, masowa wysyłka tanim kosztem - nie ma opcji żeby coś się nie zmieściło w transporcie, oznaczenia typu OSTROŻNIE SZKŁO czy GÓRA DÓŁ to fikcja, samochody wyjeżdzają o określonej godzinie do głównej sortowni i nie ma znaczenia co zostanie wrzucone na naczepę - wszystko jest traktowane tak samo - jak gnój, byle by wyjechało. Szkoda że tylu ludzi jest tak naiwnych i wierzy w europejskie standarty.
Dodano 31-października-07 at 9:51 po południu
pracuś pomyślał i napisał:
I właśnie takim jak WTAJEMNICZONY
Dodano 02-listopada-07 at 12:46 po południu
pracuś pomyślał i napisał:
I właśnie takim jak WTAJEMNICZONY zawdzięczamy my kurierzy kłopoty u odbiorców po treści wypowiedzi wiem w 100% że to pracownik (były) sortowni cetralnej więc to ty brałeś kase za sortowanie przesyłek i to ty i tobie podobne BURAKI nie potrafią zadbać o jakość naszych usług więc zamiast siedzieć cicho jeszcze raczysz nowinkami ze swojej nieudolności jesteś PAJAC i wstyd że otarłeś się o tą firme !!!!!!!!
Dodano 02-listopada-07 at 12:52 po południu
marek pomyślał i napisał:
MASTERLINK to kpiny a nie firma kurierska. 3 tygodnie idzie przesyłka ze śzczecina do Stargardu tj. 25 km. Po telefonie do magazynu co graniczy z cudem uzyskałem informację,że paczka leży i nic się z nią nie dzieje. Kazałem odesłać paczkę do nadawcy natychmiast, ale jakoś dziwnie i tam nie dotarła. Niekompetencja, lenistwo, ignorancja i co najważniejsze brak poszanowania klienta. Moim zdaniem pracownicy są przyjmowani w następujący sposób: im bardziej ograniczony umysłowo-tym lepszy kurier
Dodano 04-listopada-07 at 12:31 po południu
MacGyver pomyślał i napisał:
Co się stało z lokalizacją przesyłek ze strony internetowej DPD
(Pokazuje się komunikat: Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error ‘80004005′
[DBNETLIB][ConnectionOpen (Connect()).]SQL Server does not exist or access denied.
/trackandtrace_pokaz.asp, line 53 ; może to ja mam coś z kompem ? )
Dodano 04-listopada-07 at 1:18 po południu
as ze szczecina pomyślał i napisał:
Po trzech tygodniach od wysłania udało mi się ustalić że przesyłka zalega w magazynie.Dyżurująca pod telefonem pracownica firmy Masterlink poinformowała mnie,że nie jest zainteresowana tym by list do mnie dotarł.I w tym cały problem.Oni zarabiaja na życie a nie pracują w firmie kurierskiej.Zarząd pewnie ma się dobrze, najwyżej podniosa ceny,
zamówią reklamy i jakoś to będzi
Nie polecam .
Dodano 05-listopada-07 at 10:41 przed południem
WTAJEMNICZONY pomyślał i napisał:
PRACUŚ nie ściemniaj, doręczalność 92% - siedzisz sobie za biurkiem? Bawisz się w statystyki? To dobre na te wszystkie zebrania, piszesz że jesteś kurierem, to napisz co oddbierasz od klientów bo ich pomysłowość nie zna granic. I nie pisz że w systemie jest coś napisane i to prawda, bo dobrze wiesz że na oficjalnej stronie klient widzi co innego, co innego jest w bazie, a jeszcze co innego pokazuje UNISOFT. Klient widzi tylko wybrane pody. Po za tym sam jesteś BURAK, bo to dzięki takim osłom jak ty jest taki syf w tej firmie, dzięki takim co to im nic nie gra bo przesyłkę odebrała kobieta - szukasz dziury w całym a nie skupisz się na robocie.
I jeszcze jedno, nie pracowałem w CDP.
Dodano 07-listopada-07 at 1:26 przed południem
pracuś pomyślał i napisał:
niestety sieroto o tajemniczej nazwie WTAJEMNICZONY pracuje w tej firmie ponad 6-lat jeszcze jako MASTERLINK na naszym terenie budowaliśmy całą logistyke a było nas kurierów 4 i dostawaliśmy do 100 paczek dziennie (jest nas teraz ponad 40 i mamy około 2000 paczek dziennie)teraz faktycznie nie jestem kurierem ale za biurkiem nie siedze więc zapomnij dla własnego spokoju ducha o epizodzie pracy w tej firmie i przenieś swoje nieudacznictwo do innej firmy a co odbierałem od nadawców to inna historia ale zawsze myślałem (w przeciwieństwie do ciebie) otym że tą przesyłke będzie zawoził inny kurier więc jak ja zareagował bym na takiego stopa czy wzieła by mnie “kurwica ” czy nie i natym to mniejwięcej polega BARANIE motto NIE CZYŃ BLIŻNIEMU SWEMU CO TOBIE NIE MIŁE
Dodano 07-listopada-07 at 12:04 po południu
Wokatka pomyślał i napisał:
To i ja dorzuce swoje 5 groszy do tej litanii skarg i zazalen. Sprawa swieza bo z dzisiaj. Pełen profesjonalizm firmy i osob w niej pracujacych….normalnie Klasa!! Panienka w obsludze klienta odburkuje ze moge sobie zobaczyc na stronie internetowej gdzie jest przesylka (no ameryke odkryla). jak prosze o telefon do kuriera ktory ma mi ja dostarczyc to slysze zebym sobie zadzownila rano nastepnego dnia bo dzis to juz mi jej nikt nie dostarczy (byla 11:30-no strasznie pozno na wyprawe do centrum malego miasta). No a jutro to niewiadomo kto ja wezmie-moze krasnoludki-i to chyba byloby najlepsze rozwiazanie-te przynajmniej sa szybkie i milutkie. No i paczuszka z zabawka elektroniczną zaliczyla lezakowanie w weekend na magazynie. dzisiaj pelna nadziei czekam na telefon kuriera-normalni ludzie o 14:00 pracują…no chyba ze ktos ma taki luskus ze nie musi bo spi na kasie. Ale moglam sobie czkeac-okazalo sie ze kurier przyjechal do domu, byla tylko moja starsza mama ktora nie wiedziala co i jak i grzecznie poprosila zeby pan pryjechal po 16:00 jak bede. No i dostala wiazanke ze Pan nie ma ochoty jezdzic w kolko i ze nie bedzie w okolicy i w ogole ze co ona sobie wyobraza….Jak to uslyszalam to krew mnie zalala. Panienka w obsludze dostala krotka pilke-telefon do kuriera i przelozonego kuriera albo prosze o polaczenie z jej przelozobnym.I telefon sie szybko podal. Kurier nagle mial czas przyjechac z przesykla i nawet sie nie rzucal jak ogladalam najdrobniejszy detal i nic nie podpisalam zanim nie rozpakowal mi calej paczki.
LUDZIE-NIGDY WIECEJ NIE CHCE MIEC NIC WSPOLNEGO Z DPD (DEBILE PRYMITYWY I DUPKI)
Dodano 12-listopada-07 at 9:35 po południu
normalny pomyślał i napisał:
proszę o więcej normalnych uwag.
Dodano 13-listopada-07 at 6:21 po południu
Paweł pomyślał i napisał:
Heh, ja paczke miałem odebrać w piątek (jest sobota wieczorem), oczywiście nie mam paczki. Od czwartku jestem całymi dniami w domu, kuriera nie było.Mam jednak nadzieje że paczka dojdzie CAŁO (kolumna głośnikowa wartości 900zł), czas dla mnie nie jest tak ważny jak to , czy kolumna będzie cała i zdrowa, moge dostać nawet za miesiac, byle będzie. Przeraża mnie fakt, że paczki w MAsterlink czasem sie gubią, albo - jak to inni opowiadają (tak tak, byli pracownicy tesh) - są traktowane jak gnój:/
Dodano 17-listopada-07 at 6:05 po południu
pracuś pomyślał i napisał:
podaj Paweł nr listu a zaraz ją znajde
Dodano 19-listopada-07 at 12:20 po południu
mloda_sw pomyślał i napisał:
widzę, że firma a właściwie Ktoś dobrze ich nazwał PARTACZE, nie tylko mnie wpiekliła, żeby nie przeklinac na stronie. Kupiłam sobie wreszcie moj wymarzony aparacik (za bagatela niemałą kwotę) z porządnego sklepu ze sprzętem foto z Warszawy. Gdybym wiedziała ile nerwów będzie mnie kosztowała dostawa to wsiadłabym w weekend w auto lub pkp i sama bym sobie po nią pojechała. Wyobraźcie sobie, że pierwszą paczkę Masterlink ZGUBIŁ w swoim magazynie w Komornikach p/Poznaniem. Do czego się przyznali po dwóch dniach oczekiwania, po setkach moich telefonów, przy czym za każdym razem była inna wersja albo brali nr kontaktowy i oczywiście nikt nie raczył oddzwonić. W końcu sklep lojalnie wysłał drugą paczkę z zaznaczeniem, że ma być w sobotę. No i co?! Oczywiście, że nie przekazali jej w sobotę kurierowi i stwierdzili, że po niedzieli, bo wszyscy kurierzy są już w trasie. Nie wytrzymałam, wsiadłam nabuzowana nerwami w auto i sama zabawiłam się w kuriera i pojechałam sobie odebrać ta paczkę. Gdyby miała u nich leżeć kolejny dzień na pewno by ją zgubili. Myślałam, że zabiję ich w tym magazynie. W końcu ją otrzymałam, oczywiście tam już nikt nie kłamał, przynajmniej maja choć trochę pokory, żeby w oczy nie kłamać klientowi. Po prostu żenada i kpiny z klienta. Nigdy więcej tej firmy, wolę sama sobie poświęcić czas i załatwić, bo jak na sobie nie mozna polegać to już dzisiaj na nikim.
Dodano 19-listopada-07 at 6:43 po południu
akamed pomyślał i napisał:
po raz koeljny zostalem wykiwany przez ta firme - czy kurierzy pracujacy w tej firmie (oddzial Poznan) to jakies tumany, biora Was z lapanki spod sklepu z piwem ? za kazdym razem kiedy mialem miec cos dostarczone przez DPD (niestety to sklep wybiera dostawce - nie ja) okazywalo sie ze kurier byl gdzies w okolicy mojego adresu ale nigdy nie znalazl wlasciwego (raz dowiedzialem sie w call center DPD ze Pan byl owszem ale na poczatku ulicy na ktorej mieszkam i tam wydawalo mu sie ze nie ma takiego numeru na danej ulicy to sobie wrocil)
a o tym ze nawet nie racza zadzwonic zeby sie dowiedziec gdzie jest jakis adres (skoro sami nie potrafia znalezc) juz nie wspomne
niestety wielki brak uczciwosci
Dodano 22-listopada-07 at 5:24 po południu
carolans pomyślał i napisał:
Ja chyba jestem wyjatkiem bo z usług tej firmy jestem zadowolona :)
z “moim” kurierem nie mam najmniejszych problemów, zawsze wszystko jest ok.
poleciłam ta firme kilkorgu znajomych w tym włascicielom firm-tez sa zadowoleni.
pozdrawiam :)
Dodano 03-grudnia-07 at 11:52 po południu
workerFirmyKurierska pomyślał i napisał:
po pierwsze: jest to raczej nie możliwe żeby ktoś nie oddzwonil bo przecież to jest tańsze i jak już to mój oddział praktykuje takie coś, że do klienta oddzwania(ja tak robie po kilkanaście razy dziennie, choć nie pracuje na telefonach!)
po drugie: nikt normalny nie zamawia prazentu na ślub przez firmę kurierską bo są różne sytuacje, np. zagubienie paczki itd… wtedy nadawca ma do dyspozycji reklamację których się uwzględnia 99% na korzyść klienta!
po trzecie: jeszcze jak nadawca to włożył do nieodpowiedniego opakowania a to było coś kruchego bądż elektronicznego to tym bardziej ma nasrane w głowie!!
Dodano 09-grudnia-07 at 9:41 przed południem
ktoś inny pomyślał i napisał:
a racja ;) jeżeli chodzi o poznań i gdańsk to sam bym osobiście pojechał na magazyn i pokolei pourywał jaja! ale nie piszcie ogólnikowo są inne i lepsze oddziały!!!
Dodano 09-grudnia-07 at 9:44 przed południem
Obesrwator pomyślał i napisał:
Drodzy Kurierzy.
Mówili Wam w szkole, że należy się uczyć?
Nie chciało się, to teraz pracować zgodnie z Waszymi “predyspozycjami”.
Trzeba było skończyć szkoły, studia i zatrudnić się w jakiejś super ekstra firmie, w której nie musielibyście tyle jeździć i doręczać ludziom jakieś wydumane przesyłki.
Ale skoro nie skończyliście i pozostało Wam jeżdżenie w firmach kurierskich, więc brać do roboty i nie marudzić. Albo zrezygnować z pracy i wiśta wio!
Dodano 14-grudnia-07 at 4:54 po południu
Giewon pomyślał i napisał:
Co to za dziadowska firma! Ponad sto komentarzy tutaj i jeszcze trochę tutaj: http://tomoge.wordpress.com/2007/04/30/masterlink-problemy/
Fuj!
Dodano 15-grudnia-07 at 10:35 przed południem
Krzycho pomyślał i napisał:
Z całym szacunkiem do Pani kk. Co mnie obchodzi ile kurier pracuje i że nie ma czasu zjeść? A kogoś obchodzi ile ja pracuje i że nie mam przerw na posiłek? Płacę za przesyłkę niemałe pieniądze i ma być i koniec. Jak jeden się nie wyrabia to niech firma zatrudni pięciu. A jeśli nie to niech się żaden kurier nie skarży, że na nim skupia się złość klienta. Skoro nie ma gęby żeby wywalczyć swoje u szefostwa to my będziemy krzyczeń na niego i skarżyć szefostwu, że się nie wywiązuje z obowiązków.
Dla tych którzy może zapomnieli - praca kuriera polega na jak najbardziej sprawnym dostarczaniu przesyłek podobnie jak praca biletera na sprawdzaniu biletów. On nie ma siedzieć w limuzynie z obiadem i satelitą z żoną na kolanach - on ma jak najwydajniej rozwozić paczki. Poza tym powinien być uprzejmy bo pracuje z klientami - jeśli jest chamem to znaczy, że nie jest predystynowany do tej pracy więc po kilku zasłużonych skargach powinien wylecieć na zbity pysk.
To tyle w temacie.
Dodano 21-grudnia-07 at 12:17 po południu
Ela pomyślał i napisał:
A ja nie mam zastrzeżeń co do pracy kurierów DPD, a wręcz polecam tą firme.
POZDRAWIAM DPD RZESZÓW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dodano 22-grudnia-07 at 2:15 po południu
Magda pomyślał i napisał:
Firma DPD jest zakłamaną i nieodpowiedzialną firmą kurierską. Szybciej można się doczekać szóstki w totka niż kuriera. Panie, które odbierają telefony w oddziale Wrocław są niemiłe, a wręcz obraźliwe i podnoszą głos na klienta!! Ale jest przecież DHL, SIÓDEMKA , czy POCZTA POLSKA. Serdecznie odradzam korzystanie z usług firmy DPD.
Dodano 31-grudnia-07 at 10:50 przed południem
pracuś pomyślał i napisał:
Tak noworocznie to powiem wam że nie jest żle.Sami napewno widzieliście jak zapchała się polska poczta, a pamiętajcie Ze to firma z najlepszą (najbardziej rozbudowaną ) logistyką w Polsce zatrudniająca najwięcej ludzi mająca najwięcej doręczycieli i jednak nie dała rady tak więc my DPD osiągneliśmy w pewien sposób sukces [poprzez utrzymanie doręczalności NEX DAY w okolicach 90 % w okresie przedświątecznym] Wszystkim pracownikom i klientom Szczęśliwego N owego Roku
Dodano 31-grudnia-07 at 11:12 przed południem
vat pomyślał i napisał:
Witam,
a ja mam takie male pytanie, w jaki sposob mozna sie dowiedziec gdzie rozmieszczone sa sortownie DPD??
W Track&Trace mam cos takiego:
1 srt strefa 912 31/12/2007 09:00:00 Przesyłka wchodząca do sortowni WA1
2 Przyjęcie linehaul 29/12/2007 06:44:43 Przesyłka wchodząca do sortowni WA1
i nigdy nie spotkalem sie jak korzystalem z tej firmu z srt (sortownia??) strefa 912.
Jest jakas strona z adresami sortowni??
Dodano 31-grudnia-07 at 3:11 po południu
vat pomyślał i napisał:
Wlasnie czy ktos jest w stanie opisac mi co oznacza srt strefa 912, linehaul i gdzie jest WA1??
Dodano 31-grudnia-07 at 3:15 po południu
pracuś pomyślał i napisał:
WA1 to odział w WArszawie gdzie magazyny mają takie firmy jak Era ,TP,Orange itp strefa 912 to właśnie ta część magazynu gdzie pracownicy przygotowują przesyłki zgodnie z poleceniami nadawców czyli przychodzi zlecenie od nadawcy czyli Era wypisuje polecenie przesłania umowy wraz z telefonem na dany adres i podaje czas realizacji danego zlecenia czyli datę doręczenia a wam wysyła sms że przesyłka wychodzi z sortowni
Dodano 02-stycznia-08 at 12:42 po południu
vat pomyślał i napisał:
ja zamawiałem karte graficzna za ktora juz wczesniej zaplacilem ;] z tego co wyczytalem to kurierzy przesylki biora tylko do godziny 10, wiec jak nadal moim ostatnim wspisem jest:
srt strefa 912 31/12/2007 09:00:00 Przesyłka wchodząca do sortowni WA1
a jest juz 14 to dzis juz nie mam co spodziewac sie kuriera??
Dodano 02-stycznia-08 at 1:55 po południu
vat pomyślał i napisał:
Przepraszam, jednak mam wpis…
1 91x 02/01/2008 10:22:00 Przesyłka wchodząca do sortowni WA1
To znaczy ze nadal moja przesylka jest gdzies tam?? Ech… zebym tylko nie byltym szczesciarzem, gdzie paczuszka siedzi tydzien…
Przez te pare przesylek co otrzymywalem Masterlinkiem zawsze dostawalem je w ciagu 24 godzin, czasem na nastepny dzien…
Dodano 02-stycznia-08 at 2:01 po południu
vat pomyślał i napisał:
Mialem tego dosc, dzis rano patrze, a przesylka wchodzi do innej czesci magazynu WA1. Zadzwonilem do biura obslugi gdzie w sumi bardzo mila Pani powiedziala mi ze magazyn jest na ul.Mineralnej (przy petli okecie) i moge sam odebrac. Pojechalem 5 minut i mam przesylke ;] Panie na recepcji tez byly mile, moze dlatego ze wlasnie konczyly jesc?? W kazdym razie teraz jak bede bral przesylke masterlinka wiem gdzie mam sie szybko udac po przesylke ;]
Dodano 03-stycznia-08 at 9:41 po południu
rotfl pomyślał i napisał:
no ja rowniez mialem okazje popracowac w niejakiej firmie ”kurierskiej ” DPD wro pracowalem tam ok 2 lat na magazynie i naprawde ludzie nie wiecie co robicie wysylajac paczki ta firma NIEPOLECAM!!!!!!!!!!!!!!
Dodano 04-stycznia-08 at 9:44 po południu
wojciech czuluk pomyślał i napisał:
Do wiadomości z 12.08.2007(55).Kurier do dzisiaj nie zgłosił się,przesyłka zagineła.Sprawa dotyczyła zmiany taryfy telefonicznej.Jeśli ktoś czeka na śmierć to to jest idealna firma.
Ps.W/w sprawę już załatwiłem bez pośrednictwa super szybkiej firmy.
wojciech czuluk
Dodano 08-stycznia-08 at 5:01 po południu
alex pomyślał i napisał:
A moja przesyłka zaginęła w sortowni w Krakowie. Od trzech dni obiecywano mi, że przesyłka będzie. Miło :(
Dodano 10-stycznia-08 at 2:29 po południu
Ela pomyślał i napisał:
Polecam…i POZDRAWIAM DPD RZESZÓW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dodano 13-stycznia-08 at 10:46 przed południem
Michał pomyślał i napisał:
Potwierdzam niekompetencję firmy Masterlink. Przy pierwszym podejściu kurier chyba w ogóle nie przyjechał do mnie, bo cały dzień byłem w domu. W historii wpisano że nie zastano mnie. Doręczeni przełożono na następny dzień w godzinach 15-18. Kurier zjawił się o 14:20, czyli wcześniej i mnie nie zastał. W domu byłem o 14:30. Wystarczyło zadzwonić do mnie i byłoby po problemie.
Jutro jadę osobiście odebrać przesyłkę. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy.
Dodano 14-stycznia-08 at 8:23 po południu
hamper5 pomyślał i napisał:
Kompletna kpina z ludzi. Siedem razy umawiałem się z kurierem i do bani…… dzwoniąc kilkukrotnie do centrali 40 min czekałem na połączenie gdzie Pani przekierowała mnie na inne połączenie i kolejne przeszło 40 min czekania……
Kiedy udało się dodzwonić usłyszałem że kurier nie dojechał z przyczyn technicznych….
Z przyjemnością bym zaskarżył tę firmę!!!!!!
Dodano 19-stycznia-08 at 4:17 po południu
kurier pomyślał i napisał:
przykro sie czyta wypowiedzi klientow ale zadzam sie ze maja prawo wymagac sam bym tego oczekiwal ja na swoim rejonie woze ponad 90%stalych firm i ich przedstawicieli wiec mamy juz opanowany systm np. niektorym daje rano znac i jak maja po poludniu czas puszczaja sygnal ze sa innych zastaje po 16 itp. natomiast klienci z ktorumi stykam sie okazjonalnie czasami woze paczke kilka dni choc zostawiam awiza i dzwonie aleoni tez maja prawo nieoczekiwanie wyjechac np na pogrzeb ale niektorzy koledzy faktycznie olewaja klienta i psuja nam wizerunek
Dodano 21-stycznia-08 at 8:05 po południu
navaho pomyślał i napisał:
Strata czasu! Umowilem sie z kurierem miedzy 16-18 na odbior paczki do serwisu - w ogole sie nie pojawil tego dnia, niepotrzebnie czekalem! Nawet nie raczyl mnie o tym poinformowac, mimo ze mial moj nr kom!!! Musialem sie znowu umawiac dnia nastepnego - tym razem sie zjawil…
Dodano 01-lutego-08 at 10:57 po południu
rotfl pomyślał i napisał:
jest naprawde niewielu rzetelnych kurierow reszta to fusy co olewaja swoja robote i mysla ze im wszystko wolno pzdr dla WRO
Dodano 07-lutego-08 at 11:56 przed południem
robol pomyślał i napisał:
Ludkowie mili dawno temu (7lat) jak ktoś chciał być kurierem wymagane było minimum wykształcenie średnie i kultura osobista co do rzetelności jaki pan taki kram. Na ile swoje przesyłki cenicie (płacicie) tyle dostajecie.
Dodano 25-lutego-08 at 12:20 przed południem
ocellaris pomyślał i napisał:
w grudniu 2006 zona kupila na gwiazdke kamere video. sklep znalazla albo poprzez ceneo albo poprzez skapca - oczywiscie cena byla najnizsza. dostawa kurierem mial byc w ciagu 2-3 dni. jesli chodzi o sama dostawe to w okresie przedswiatecznym dala ciala firma kurierska ***masterlink*** nie pamietam dokladnie, ale zamowienie zlozone bylo chyba 19.12. po dwoch dniach towar byl w warszawie (z poznania). mimo kilku monitow i zapewnien, ze “jutro kurier dostarczy” pudelka z kamera dostalismy bodajze 30.12. paczka zapakowana ok. w obecnosci kurirea otworzylem paczke i co sie okazalo. kamera miala mocno sfatygowane opakowanie, byla wyraznie uzywana. miala nie zabezpieczony niczym obiektyw, ktory byl mocno zanieczyszczony. brak drukowanej instrukcji obslugi. zamiast niej wersja elektroniczna nagrana na cd z koślawym opisem ;\ . powiedzialem , ze nie przyjmuje towaru. kurier zabral paczke z powrotem. zeby bylo smieszniej, masterlink zgubil paczke w drodze z warszawy do poznania.
oczywiscie to, ze ktos chcial nam wcisnąć produkt używany nie jest winą masterlinka. ale to , ze go tak dlugo wieźli i na koniec zgubili, owszem tak.
Dodano 25-lutego-08 at 9:18 przed południem
wasp pomyślał i napisał:
a ja poczytałem wczoraj wasze komentarze bo akurat czekałem na kuriera, i dzisiaj gdy wiedziałem ze paczka jest już w moim mieście, zadzwoniłem do dpd, dostałem numer do kuriera , podjechałem bo był blisko odebrałem i wszystko zajebiście. A gdybym słuchał baby z infolini dpd to może w przyszłym tygodniu bym miał paczke bo w moim rejonie niema kuriera wieczornego co by po 17stej mi ją przywiózł . Troche dobrej woli , zwłaszcza jak komuś na czasie zależy i wszystko da sie załatwić. Polecam firme DPD bo jak do tej pory nigdy sie nie zawiodłem, a tygodniowo wysyła m po 20 paczek w rożne rejony polski.
Dodano 19-marca-08 at 4:54 po południu
zol7har pomyślał i napisał:
masterlink… hahaha czekałem w domu na ważną przesyłkę (leki) kurier
miał być między 10 a 16 stracony cały dzień, przed 16 telefon jakaś
panienka z szybkością głosu karabinu maszynowego “mówi” że przesyłka
zagineła !!! ale jutro będzie do odbioru w ich siedzibie !!! a wszystko dzieje się na terenie warszawy. k****a co za buractwo i oszukiwanie ludzi
DZIADOWSKA firma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dodano 05-kwietnia-08 at 10:50 przed południem
Sonny pomyślał i napisał:
Zol7har, ważne leki? to się w aptece kupuje, bo trzeba receptę pokazać, witaminy na porost włosów czy mięśni (czy nie wnikam czego) z internetu to nie ważne leki. Przesyłka nie zaginęła, bo zaginięta to może być po kilku dniach jak szukają i jednak sie nie znajdzie, inaczej pewnie jej nie przyłważyła w systemie. No ale co z tym odbiorem? Można odebrać albo umówić, coś załatwiłeś czy się tylko wyżyłeś przez telefon? Najlepiej się wściekać, że mówi szybko. A może poprostu chciała Ci sprawę szybko wyjaśnić, bo czuła, że ci ciśnienie skoczyło?
Moje odczucia w stosunku do DPD. Pierwsze słyszę o jakimś kurierze wieczornym a już wiele rzeczy słyszałam… DPD pracuje dla firm i wtedy (głównie) doręczają, wtedy wszyscy kurierzy jeżdżą (9-17). Życzyć sobie coś na po 17… To jakaś pomyłka. Firma bez problemu dostarcza na adres roboczy, to nawet na infolinii da się załatwić. Co za problem? A ludzie bez przerwy zamawiają do domu, wiedząc, że będą w pracy… To dopiero chamstwo. Czekać w domu drugi dzień? Niektórzy poprostu lubią, bo jak się zadzwoni po pierwszej nieudanej próbie doręczenia to umawiają na węższy przedział czasowy 2-3 godziny jak to nie jakieś totalne zadupie(jak nie chce się dzwonić to jest mail, całą dobę obsługują).
Co do Ery, obiecują przesyłkę w dzień czy dwa - owszem, często dochodzi. Dwa telefony miałam na następny dzień, ale nie dzięki Erze! Oni płacą grosze za jakieś hurtowe ilości przesyłek a do tego za dostarczenie w standardowych godzinach (11-17) ale nie standardowego kolejnego dnia! Era od DPD wymaga (i tylko za to płaci)dostarczenia w ciągu 7 dni roboczych! Za takie coś płacą! Ponad tydzień